Pilates Touch

Pilates Touch

Press -
Fit By The Pool

Fit By The Pool

Είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού! Αυτό δε σημαίνει πως με λίγο κολύμπι και σωστή διατροφή.. κρατάμε το μεταβολισμό μας ψηλά. Εάν θέλουμε να είμαστε πιο ενεργοί και να «καίμε θερμίδες» καθ΄ όλη τη διάρκεια της μέρας πρέπει να κινητοποιηθούμε. Τι καλύτερο από το να εκμεταλλευτούμε ακόμη και το μπάνιο μας στην πισίνα. Πάμε λοιπόν!

Άσκηση 1η

001.jpg

Squatt με το ένα πόδι.

Στηριζόμενοι στο ένα άκρο και με το άλλο μέσα στο νερό, εκτελείτε βαθύ κάθισμα, μέχρι το νερό να αγγίξει το γόνατό. Η στήριξη είναι στη φτέρνα. (2 σετ από 8 επαναλήψεις για κάθε πόδι).

Άσκηση 2η

002.jpg

Τρικέφαλοι.

Η στήριξη είναι στις παλάμες και με πλάτη στον τοίχο της πισίνας. Τεντώνετε και λυγίζετε τους αγκώνες ανασηκώνοντας το βάρος του σώματός σας. (3 σετ από 8 επαναλήψεις).

Άσκηση 3η

003.jpg

Κοιλιακοί-Στήθος-Ωμική ζώνη.

Η στήριξη είναι με τα χέρια και στις λαβές της σκάλας. Τα πόδια στο έδαφος λυγισμένα. Εκτελείτε άρση των γονάτων στο στήθος και επαναφέρετε. Επαναλάβετε 5 φορές (4 σετ).

Άσκηση 4η

004.jpg

Κοιλιακοί.

Με τα πόδια «γαντζωμένα» στον τοίχο και έξω από την πισίνα ξαπλώνετε τον κορμό σας πίσω. Σταυρώνετε τα χέρια στο στήθος και προσπαθείτε να φέρετε το στήθος στα γόνατα.(4 σετ από 20 επαναλήψεις).

Καλές Βουτιές!!!