Pilates Touch

Pilates Touch

Press -
Ισορροπήστε με Βosu!

Ισορροπήστε με Βosu!

Η μπάλα “Bosu”συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της μεγάλης και της ιατρικής μπάλας, ενώ, επειδή η άμμος μετακινείται μέσα σε αυτήν (συνήθως η μπάλα bosu έχει άμμο μέσα της) το σώμα καταβάλλει μεγαλύτερη προσπάθεια για να συντονίσει τις κινήσεις . Αποτελεί λοιπόν  το τέλειο όργανο για τη βελτίωση του νευρομυικού συντονισμού, της συνέργειας  δηλαδή μυαλού και μυών.  Αυξάνει τα  ερεθίσματα που δέχονται οι μύες καθώς οι ασκήσεις γίνονται πιο απαιτητικές στην κινούμενη επιφάνεια της μπάλας. Έτσι επιτυγχάνεται η βελτιστοποίηση της ισορροπίας και της σταθεροποίησης  όλων των αρθρώσεων. Ακολουθεί παρουσίαση προχωρημένων (advanced) ασκήσεων στη μπάλα «bosu» . Οι ασκήσεις δεν ενδείκνυνται για όλους.

Άσκηση 1η

001.jpg

Καθίσματα

Αρχικά η στήριξη είναι στα πέλματα και με τα γόνατα τεντωμένα  πάνω στο bosu. Λυγίζετε τα γόνατα κάνοντας βαθιά καθίσματα και διατηρώντας τη Σ.Σ. κάθετη στο έδαφος (3 σετ από 20 καθίσματα). 

Άσκηση 2η:

002.jpg

Καθίσματα με το ένα πόδι στήριξης

Προβολή και στήριξη με το ένα πόδι στο bosu. Εκτελείτε καθίσματα με τη σπονδυλική στήλη κάθετη στο έδαφος καθώς προσπαθείτε παράλληλα να ισορροπήσετε. (15 καθίσματα από 2 σετ).

Άσκηση 3η:

003.jpg

Ενδυνάμωση πυρήνα

Η στήριξη είναι στη λεκάνη και με πρόσθια κλίση αυτής. Τα πόδια και τα χέρια στον αέρα όπως στην εικόνα. Διατηρείτε τη στάση αυτή για 20 αναπνοές. Επαναλάβετε 3 φορές με μικρό διάλειμμα.

Άσκηση 4η: 

004.jpg

Πλάγια «σανίδα»

Στήριξη με το ένα χέρι στο bosu  και τα πόδια πλαγίως στα πέλματα.  Παραμείνετε σε πλάγια «σανίδα» για 20’’-30’’ .  Επαναλάβετε 3 φορές.  Tip: η στήριξη να γίνει στον αγκώνα αν ενοχλείται ο καρπός.