Pilates Touch

Pilates Touch

Press -
ΚΑΡΕΚΛΑ Pilates!

ΚΑΡΕΚΛΑ Pilates!

Γνωρίζατε ότι εκτός από τα κρεβάτια του Pilates (Reformer/Cadillac) υπάρχει και η «Kαρέκλα Pilates» ή αλλιώς Wunda Chair; Κι όμως! Ένα μικρό αλλά θαυματουργό μηχάνημα που έρχεται να συμπληρώσει τον εξοπλισμό των μηχανημάτων Pilates. Προσφέρει πλούσιο ασκησιολόγιο γυμνάζοντας όλες τις μυικές ομάδες.

Απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα εκγύμνασης. Από πολύ προχωρημένους ασκούμενους και αθλητές, μέχρι μυοσκελετικές δυσλειτουργίες. Το πιο σημαντικό είναι ότι με την «καρέκλα» και γενικότερα με τον εξοπλισμό του Pilates ενεργοποιούμε και δουλεύουμε τους μυς με τον πιο ασφαλή και ορθοσωμικό τρόπο.

Μία δοκιμαστική συνεδρία θα λύσει όλες σας τις απορίες!

Ασκηση 1

-DSC_0457.jpg

Τετρακέφαλοι-γλουτοί.

Προβολή του ενός ποδιού πάνω στην καρέκλα και στήριξη του άλλου στα pedals(σκαλοπατάκια). Άρση όλου του σώματος μακραίνοντας προς τα πάνω, τεντώνοντας το λυγισμένο γόνατο. Ενεργοποίηση τετρακεφάλου και γλουτιαίου.

Ασκηση 2 

-DSC_0488.jpg

Πλάγια κάμψη κορμού.

Στήριξη στη λεκάνη, με το ένα πόδι λυγισμένο και το άλλο να μακραίνει στο πλάι (έδαφος). Με το ένα χέρι ασκείτε πίεση στα pedals και το άλλο ακολουθεί κυκλικά την πορεία της κίνησης. Η κίνηση γίνεται ενεργοποιώντας τους πλάγιους κοιλιακούς. Οι ώμοι είναι κάτω και πίσω.

Ασκηση 3

-DSC_0476.jpg

Τρικέφαλοι.

Το σώμα σε πρηνή κατάκλιση (μπρούμυτα) «σανίδα» και με στήριξη στη λεκάνη. Δυνατή κοιλιά για σταθεροποίηση. Τα χέρια στα pedals ασκούν πιέσεις εναλλάξ χωρίς να κινείται καθόλου το υπόλοιπο κορμί. Ενεργοποίηση όλων των μυών με ένταση στους τρικέφαλους βραχιόνιους.

Ασκηση 4 

-DSC_0508.jpg

Teaser! (advanced-προχωρημένο επίπεδο)

Με στήριξη στη λεκάνη και τα χέρια τεντωμένα πίσω στα pedals, φέρνετε τα γόνατα λυγισμένα στο στήθος. Από εκεί , με πολύ δυνατή κοιλιά(power house) τεντώνετε τα πόδια σε γωνία 45 μοιρών. Διατηρείτε ευθειασμένη την πλάτη και τα άκρα, ενεργοποιώντας ΟΛΟΥΣ τους μύες του σώματος.