Pilates Touch

Pilates Touch

Press -
Pilates @ home

Pilates @ home

Μετά από μία κουραστική μέρα και μη θέλοντας να εγκαταλείψετε τον καναπέ... μπορείτε

να τονώσετε τους μύες σας με 2-3 απλές ασκήσεις στο καθιστικό σας! Είτε στο «break» της

αγαπημένης σας σειράς, είτε κατά τη διάρκεια μιας ταινίας, είναι η τέλεια ευκαιρία για

ενεργοποίηση του μεταβολισμού και τόνωση του μυϊκού σας συστήματος! Ειδικά για εσάς

που δεν αγαπάτε το γυμναστήριο είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να δείτε διαφορά στη

φυσική σας κατάσταση, υγεία και ψυχολογία.

Άσκηση 1η:

Untitled-4.jpg

Τρικέφαλοι. Με στήριξη των χεριών σε μία καρέκλα και τα γόνατα σε ορθή γωνία εκτελείτε

βυθίσεις της λεκάνης προς το έδαφος λυγίζοντας τους αγκώνες. (2 σετ από 8 επαναλήψεις)

Άσκηση 2η:

Untitled-5.jpg

Σανίδα. Στήριξη των χεριών στην καρέκλα και των ποδιών στα ακροδάχτυλα. Το σώμα

απόλυτα στην ευθεία και όλοι οι μύες ενεργοποιημένοι ισομετρικά. Ιδιαίτερα της κοιλιακής

χώρας. Παραμείνετε σε «σανίδα» για 15 sec x 3 φορές.

Άσκηση 3η:

Untitled-6.jpg

Κοιλιά. Κι εκεί που διακόπτεται το πρόγραμμά σας με διαφημίσεις, τοποθετήστε ένα

μαξιλαράκι ανάμεσα στα γόνατα και φέρτε τα προς το στήθος, Απομακρύνετε πόδια και

φέρτε πάλι κοντά στο σώμα με πολύ σφιχτή την κοιλιά σας.

(20 επαναλήψεις από 3 σετ)

Άσκηση 4η:

Untitled-7.jpg

Χαλάρωση. Ξαπλώνετε προσεκτικά σε υπτία κατάκλιση (ανάσκελα) σε μία μεγάλη μπάλα ή

ένα μεγάλο μαξιλάρι δαπέδου. Αφήνετε το σώμα σας ελεύθερο. Νιώστε τo τέντωμα και το

ξεκλείδωμα όλων των μυών και των αρθρώσεων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ασκήσεις αυτές δεν ενδείκνυνται σε άτομα με μυοσκελετικές δυσλειτουργίες.